onsdag 9 november 2011

Träning ute och inne

Igår tränade jag och Ester lydnad igen för första gången på säkert en månad. Det har bara blivit så men jag vet från tidigare att vila brukar ge gott resultat. Så var det även denna gång för jösses så bra hon gick, framför allt på fria följet. Hon höll en superbra position och var i stort sett fastklistrad i denna. Jag vet inte vad det hade tagit åt henne men bra var det i alla fall :)

I övrigt blev det ett par inkallningar, både med utan ställande, fjärrdirigering, hopp-sitt-hopp och självklart lite slalom för skoj skull. Jag var nöjd med alla momenten men fria följet var klart bäst.

Vi håller även på och jobbar vidare med vårt inomhusmoment som är att städa. Det går framåt men även där har det blivit lite dåligt med träningen. Ska försöka köra på med detta under denna veckan så det blir befäst och sedan får vi hitta på något annat kul som vi kan träna på här inne nu när höstmörkret har kommit.

I eftermiddag ska jag först köra mina kära föräldrar till Landvetter flygplats eftersom de ska lämna oss i 3 veckor för att uppleva Australien. Lite avundsjuk är man allt men vi har det ganska bra här hemma med. Därefter lämnar jag hemmet och åker in till stan för att träffa kollegor från jobbet. Det ska bli väldigt trevligt för det är ju dem man saknar nu när man är hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar