torsdag 3 november 2011

Promenadsällskap

Den här veckan har det hittills varit en del promenerade för mig och hundarna. Dessutom har vi haft trevligt promenadsällskap flera gånger.

I tisdags kväll kom min kompis Lisa hit och hade med sig sina föräldrars hund Maja. Lisa är hundvakt och då passade vi på att ta en tur tillsammans. Mina hundar har träffat Maja flera gånger men det var ett tag sedan nu. Det gick i alla fall väldigt bra med hundarna och vi fick en skön kvällsrunda i skogen på ca en timme.

Igår eftermiddag så kom Lotta och syster Ella hit och promenerade med oss. Ella är nog en utav Esters allra bästa "kompisar". Självklart beror det på att de är kullsystrar men även på att vi har haft kontakt sedan den veckan Ester flyttade hem till oss. Det är roligt att se dem eftersom de blir så himla glada varje gång de ses.

Idag får vi besök av en tvåbening utan hund och det är väldigt trevligt det med. Mamma kommer hit och umgås med oss en stund. Vi ska gå ut en stund i skogen och därefter äta lunch tillsammans. Vi får passa på att umgås för nästa vecka åker mina föräldrar till Australien och är borta i 3 veckor. En fantastisk resa för deras del men jag kommer sakna dem massor när de är borta <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar