onsdag 17 augusti 2011

Utflykt

Idag har jag, Vilmer och vovvarna varit ute på en lite utflykt. Den började i Kållered där jag var och köpte tuggben i storpack på och vägde Ester. Vår våg är lite knepig och eftersom hennes viktnedgång kommer handla om hg så är det bättre att väga henne på en riktig hundvåg.

På vägen hem stannade vi till på parkeringen vid Bertilssons stuga och promenerade runt Lilla Delsjön. Det tog lite längre tid än jag tänkte så mitt i blev Vilmer ledsen och kinkig. Det var bara att söka upp närmsta fikaplats och ge honom mat.

Det blev en 20 min paus vilket var skönt, framförallt för Simba som passade på att lägga sig ner och vila en stund. Totalt var vi ute i närmare 2 timmar så det fick bli thaimat på vägen hem.
Hundarna får vänta en stund med middag men var sitt ben var de värda.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar