onsdag 9 september 2009

Igår upprörd, idag förbannad

Tror ni att det ringde någon veterinär från Blå Stjärnan igår angående Simbas provsvar? Det gjorde det inte. Imorse ringde jag dem igen och hon som svarade tyckte det var "väldigt konstigt" att ingen ringt mig. Hon försökte få tag i den aktuella veterinären utan resultat och gav mig beskedet att jag får avvakta lite till. När jag frågade om de kunde lova att höra av sig under dagen fick jag svaret "jag kan ju inte lova någoting för en annan person". Vad är det för folk som jobbar där egentligen? Dem verkar inte ha alla hemma i alla fall. Jag är så förbannad att det kokar i mig. Jag har ju en sjuk hund därhemma som kanske blir sämre för varje dag. Dem har våra provsvar men får inte tummen ur och meddela mig. Om det finns någon behandlig vill vi ju påbörja den NU.

Nu har jag även ringt och sökt "min" veterinär på Göteborgs Djurklinik som remiterade oss till Blå Stjärnan. Hon var på operation men ska återkomma till mig. Tänkte höra om hon på något sätt kan hjälpa mig att få provsvaren från Blå Stjärnan. Detta är helt sjukt.

Min lilla älsklings Simba, något yngre och något friskare än idag.

1 kommentar:

  1. Hej Louise
    Ja jag kan förstå att du är jätte förbannad. Blå stjärnan är rent ut av kass. Ibland undrar jag om inte man skall välja Skara djursjukhus istället även om det är långt att åka. Hoppas verkligen att du skall få svar på proverna idag. Jag hade nog ringt och gång på gång hela dagen tills jag hade fått prata med vet. men man skall ju ha tid för det också.
    Kram Kari

    SvaraRadera