måndag 7 april 2014

Ny vecka och nya tag

Efter att ha haft en ganska jobbig vecka ur många avseenden så känns det faktiskt bra med måndag och nya tag. Veckan avslutades med ett par härliga timmar i skogarna tillsammans med vår träningskompis Sandra. Det blev spårträning och båda mina tjejer fick följa med och vi njöt alla 3.

Smilla var jätteduktig i spåret idag och det var verkligen vad jag behövde. Hon var lugn och hade näsan fint i backen. Ester som inte spårat på länge slarvade lite men jag brydde mig inte utan bara njöt av att hon fick göra det absolut bästa hon vet.


Eftersom Esters operation verkar läka som det ska och Smilla är haltfri (vad jag hinner se när hon dundrar fram) så blir det en hel del hundaktiviteter denna veckan. Dock blir det i lite lugnare former för att inte riskera någonting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar