söndag 26 augusti 2012

Det händer inte så värst mycket just nu...

...förutom att jag jobbar och Claes är hemma med barn och hund. De är ute på många långa promenader på dagarna och jag tar lite kortare rastningar på morgon och kväll. Egentligen njuter jag bara av att Ester är frisk och faktiskt väldigt pigg.

Vi kommer att ha träningsvila i alla fall en vecka till men sedan är tanken att vi ska komma igång lite smått. Det kommer mest bli träning i skogen och här hemma i omgivningarna. Det kanske kan bli något litet besök på klubben men i första hand kommer vi hålla oss på hemmaplan.

Idag har jag varit på utbildning på jobbet. Vi är lite kort om personal så utbildningarna får nu mera ske på övertid på helger och kvällar. Gick ut en stund på tomten när jag kom hem och njöt av solen som hittat tillbaka. Ester busade och jagade.  upp en skata som hon sedan låg och tittade på en lång stund.

 
 
Nu är det jobb måndag till torsdag denna veckan och på fredag eftermiddag åker jag och Ester till Styrsö. Vi ska hälsa på Lisa och bo i hennes sjöstuga över helgen och det ska bli så härligt. Hoppas på fint sensommarväder så det kan bli ett sista dopp i havet för iår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar