onsdag 29 juni 2011

Högsommar

Nu har vi haft verklig högsommar i några dagar och det är härligt. Saknar dock att jag inte får bada, men förhoppningsvis så blir det lite fina dagar i augusti med och då ska jag hoppa i plurret.

Idag var det jag som tog morgonrundan med hundarna och då svalkade vinden lite vilket gjorde att det var riktigt skönt. Nu på dagen blir det bara trädgården och några korta kissrundor runt kvarteret. Ingen av oss orkar med några längre svängar utan det får vänta till senare.

I em/kväll kommer troligtvis Marie och Oliver och då ska vi ta en promenad tillsammans. Vi får se om hundarna orkar leka något i denna värmen.

Idag har jag även slutfört rabattrensningen för denna gången. Ester var så klart med mig ute men tyckte jag var lite tråkig. Hon stod och hängde en stund på altanen och gick sedan in och lade sig i den svala nedervåningen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar