tisdag 7 juni 2011

Äntligen lite svalare

Inatt kom det ett rejält åskoväder och det var verkligen välbehövligt. När vi gick till sängs igår var det 25 grader i sovrummet och hur mycket vi än vädrade så hjälpte det inte.

Igår var vi nästan inne hela dagen men idag har värmen lättat så vi åkte iväg och gick runt Lilla Delsjön. Från parkeringen, runt sjön och sedan tillbaka gissar jag är ca 6,5 km och den rundan fick det bli idag men några bad- och drickapauser. Hundarna var rätt pigga men för egen del så blev det lite tungt på slutet.

Vi var ute i nästan 1,5 tim och jag var allt lite avundsjuk på vovvarna som fick gå och lägga sig när vi kom hem. Jag kände också för det men istället fick jag snällt åka till mitt arbete. Nu är jag inne på sista arbetveckan, sedan går jag på semester :))

Väldens bästa och sötaste Ester <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar