tisdag 11 oktober 2011

Höglöp

Min stackars Simba befinner sig just nu i höglöp och denna gången är det riktigt jobbigt. Sedan ca 1 dygn tillbaka har hon gått här hemma och vankat fram och tillbaka. Hon gnäller eller snudd på ylar, dag som natt.

Först var det Ester som väckte mig på nätterna, sedan Vilmer och nu är det Simba. Jag blir så trött på henne när hon håller på så här men samtidigt är det ju synd om henne. Förhoppningsvis är det bara några dagar som är så här jobbiga och om en vecka bör det vara över men fram tills dess är det bara att gilla läget.

1 kommentar:

  1. Hej !
    Jag känner igen det. När Elsa var i höglöp nu sist så gnällde hon väldigt mycket och så var hon på katten Moses väldigt mycket, red på honom så fort han visade sig. Hon satt och väntade på honom innanför dörren. Hennes höglöp varade i nästan 1 vecka tyckte jag. Men nu är hon i sitt rätta jag, skönt för det var rätt jobbigt.
    Kram ha det gott.

    SvaraRadera