lördag 17 november 2012

Promenad i Mölnlycke

Det går inget vidare med träningen just nu. Ester är pigg och glad men jag har inte mycket energi över efter jobbet just nu. Har sovit lite dåligt den senaste tiden och detta trista mörker och evinnerliga regnandet gör inte det hela bättre. I onsdags skulle vi åka till klubben och träna med "gänget" men jag backade ur och hamnade hemma på soffa istället.

Det går dock ingen större nöd på Ester som är ute på långpromenader i stort sett varje dag. Nu har jag bara 1,5 vecka kvar på jobbet och sedan hoppas jag få ny energi när det gäller hundträning.

Idag har jag, Vilmer och Ester varit i Mölnlycke och gått en promenad. Vi parkerade vid Råda kyrka och gick runt på gångvägarna där. Ester kunden gå en hel del lös och vi avslutade turen med att promenera genom Mölnlycke centrum. Claes var hemma och passade på att jobba med hallen, det är klart mycket enklare än när den lille vildingen är hemma och vill vara med. Och då menar jag inte Ester :)

Nu ska jag snart åka till jobbet. Det känns helt okej men jag hade hellre tillbringat lördagskvällen hemma och myst med lilla familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar