lördag 24 september 2011

Promenad och joggningtur

Idag har vi hunnit med både en promenad och en joggingtur i skogen. På promenaden hade vi med oss både Simba och Vilmer men på joggingturen var det bara jag och Ester.

Trots att hon inte fått sin middag så var hon väldigt pigg och framåt i spåret. Att inte maten serverats innan kan ibland göra att hon helst bara vill springa hemåt nämligen. Det var en underbar tur och ett himla gott höstväder. Min kondis är inte den bästa ännu och eftersom vi springer på stigarna så går det inte jättefort men vi har väldigt mysigt när vi är ute själva, jag och Ester.

Imorgon är det Springerdagen och eftersom jag sitter med i styrelsen så är jag med och håller i det hela. Jag och Ester kommer vara där och fixa medan de andra tre i familjen kommer stanna hemma. Hoppas bara vädret blir bra så kommer det bli en toppendag, precis som det brukar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar