tisdag 10 januari 2017

My Dog

Även detta år startades med att jag och vovvarna stod i Spingermontern på MyDog och det var precis lika roligt och trevligt som det alltid är. Det var jag och Marie (som bla har Esters kullbror Oliver) som satt tillsammans på förmiddagen och det var Ester och Smilla som agerade visningsex och klappobjekt i montern.

De skötte sig exemplariskt och jag kände mig mycket stolt över alla fina ord de fick, både för uppförande och utseende. Smilla som ibland kan bli lite upp i varv var hur cool som helst. Hon är allt lite rolig den hunden, hon är hur lugn och cool som helst i såna här stora sammanhang men kan gå i taket och bete sig över ett möte i skogen ;)

Fram på dagen fick vi även sällskap av Jonna och hennes Vilja. En väldigt trevlig tik på dryga året och Smilla blev överlycklig över detta sällskap. På eftermiddagen gick jag och Smilla rasparaden och därfter packade vi ihop oss och åkte hem. Både hudnarna och jag var då jättetrötta så den kvällen somnade vi alla 3 i soffan framför TV:n.

Mina fina tjejer i Springermontern på MyDog

Vi vill även skicka en grattishälsning till Smillas valpar i D-kullen som igår blev 6-månader gamla. Samtidigt som tiden gått fort så känns det som en evighet sedan det var sommar och de små så dagens ljus för första gången.

Grattis till Tuva, Dallas, Dublin, Diza och Malte :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar