torsdag 23 april 2015

Blandade känslor

Här hemma är det blandade känslor just nu. På lördag åker vår familj tillsammans med mamma och pappa plus syster med familj till Florida på semester. Det känns väldigt roligt och spännande...men det innebär också att vi får lämna hundarna för 2 veckor.

De kommer få det toppen på pensionat Pussentorpet men jag har alltid separationsångest och den börjar infinna sig nu. Imorgon vid lunch åker vi till Kari, Esters uppfödare, för att lämna hundarna. Att hon dessutom har 5-veckors valpar hemma gör ju besöket extra trevligt. Får passa på att gulla och pussa på valparna en stund innan jag åker hem.

Igår var jag och hundarna iväg på en helkväll med träning tillsammans med Sandra och Meja. Vi körde både lydnad och spår, och jag är jättenöjd med bägge två. I nästan 4 timmar var vi iväg och vi var alla 3 väldigt trötta efteråt.

Mina fina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar