torsdag 27 juni 2013

Lite tur...

...ska man ha ibland och idag var det så för min del, i alla fall när det gäller vädret. Efter att jag lämnat Vilmer på dagis så drog det in väldigt mörka moln över Landvetter. Jag packade ihop lite regnkläder och åkte till Härskogen. Var lite sugen på att promenera någonannan stans än här hemma idag.

Härskogen ligger ca 1 mil hemifrån och när vi kom dit var det lite ljusare på himmelen och solen tittade fram emellanåt. Vi tog en hyfsad sväng där och fick inte droppen regn på oss.


När vi var tillbaka i Landvetter igen ösregnade det och det syntes på gatorna att det kommit en hel del. Kändes verkligen som ett bra val att åka iväg och promenera idag :)

I eftermiddag är det dag för mig att jobba men imorgon är jag ledig. Då står det bland annat pälsvård på schemat. Ester ser så tråkig ut efter att ha fällt av det mesta av sin päls så trimning och ett bad hoppas jag kommer göra susen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar